Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Itt jársz: > >

Folyadékfogyasztásra fel!

A jó anyagcsere, a sikeres fogyókúra, de az általánosan jó egészségi állapot legfontosabb alapköve is egyaránt a szervezet jó hidratáltsági állapota. Nem lehet eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a folyadékfogyasztás, különösen, hogy lassan, de biztosan megérkezik a jó idő, az igazi nyár.

Összegyűjtöttem nektek néhány megoldást arra az esetre, ha nehezen csúszna a csapvíz, vagy az ásványvíz, de a kalóriabeviteleteket azért nem szeretnétek emiatt -feleslegesen- megnövelni:

 

Házi jeges tea

Ice teát nem csak a boltban lehet ám vásárolni, magadnak is könnyűszerrel készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy jó minőségű tea, és egy pici tudatosság, még a fogyasztás előtti este, hiszen hagynunk kell egy kis időt, hogy lehűljön

 
 
Gyümölcsös-fűszeres limonádé

Limonádé nem csak citrusokkal, és cukorsziruppal készíthető! Legalább olyan finom lesz, ha a citrom mellé bogyós gyümölcsöket, vagy éppen mangót, akár görögdinnyét teszünk a vízbe, amit mentával, citromfűvel még tovább tuningolhatunk. Ha nem elég édes már önmagában, eritrittel, negyedannyival tovább fokozható a hatás.

 
 
Uborkás, gyömbéres víz

Bár elsőre furcsának tűnhet, mégis igen jó frissítő kombinációról beszélünk. Az íze is meglepően finom, próbáld ki, meg fogsz lepődni, milyen jól oltja az uborkás víz a szomjat, a gyömbér pikánsságáról már nem is beszélve.

 
 
Ásványvíz egy kis csavarral

Ha mégis azon szerencsések közé tartozol, akinek nincsenek problémái a megfelelő mennyiségű, és minőségű folyadékfogyasztással, csupán egy kicsit szeretnéd feldobni a poharadat, arra is van ötletem, a jégkocka ebben tökéletes társunk lesz. Próbáld ki, hogy citrom, málna, vagy éppen áfonyadarabokat fagyasztasz a vízbe, így egészen guszta összehatást fogsz elérni.

 

Folyadékfogyasztásra fel! :-)

 

 

írta: Abonyi Orsi dietetikus

Keresés