Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Itt jársz: > >

Házi granola

Házi granola Nagyon rákattantam a granolára (sült müzli), viszont a boltokban többnyire olyan verziót lehet kapni, aminek a cukortartalma elég húzós. Úgy döntöttem, hogy megpróbálom otthon elkészíteni, íme az eredmény:
 
Hozzávalók:
  • 200g zabpehely
  • 25g fehérjepor (én csokis-mogyorósat használtam)
  • eritrit ízlés szerint
  • kb 1dl víz
  • mogyoró, mandula, kesudió, dió ízlés szerint
  • gyümölcsök (akár fagyasztott, akár friss)
  • zsírszegény kakaópor

 

Elkészítés:

A csonthéjasokat/magvakat rusztikus darabokra vágd/törd össze. A zabpelyhet az eritritet és a fehérjeport keverd össze, majd add hozzá az összevágott magokat. Az eritritet keverd el a vízzel addig, ameddig fel nem oldódik benne, majd ízlés szerint add hozzá a tésztához. Ha csokis granolát szeretnél készíteni, akkor add hozzá a kakaóport is (esetleg még egy pár kocka étcsokit is beletördelhetsz  cheeky). Utolsó lépésként a gyümölcsöket is keverd bele a tésztába.

Melegítsd elő a sütőt 180fokra, oszlasd el a tésztát egy sütőpapírral kibélelt tepsin, majd süsd kb 25-30 percig alul-felül sütéssel (azért közben figyeld, nehogy megégjen a teteje).

Ha kihűlt, kicsit tördeld össze, majd csatos üvegben tárold :)

 

Ha mégis inkább a boltit választanád, akkor az alábbi alternatívákat javaslom:

Keresés